Skriver första inlägget från....

Hej på er!
Det har blivit dålig uppdatering nu på ett tag. Skrev senast i torsdags och idag är det onsdag. Ligger just nu i sängen och skriver mitt första inlägg på... *bambambambam!* min iPad!!! Blev igår mamma till en vit iPad 2, och jag fullkomligt älskar den!!
Anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag har haft fullt upp. Umgicks med min älskade pojkvän hela helgen och hade det hur mysigt som helst. Sen har jag tagit hand om min kära syster som var med om en ridolycka i helgen. Hon ramlade av och fastnade under hästen och blev trampad på, slutade med att hon fick åka ambulans till sjukhuset och bli röntgad. Men som tur är hade hon änglvakt och är nu "bara" blå av blåmärken och öm.
Idag har jag varit barnvakt till Vera & Melker. Det är alltid lika roligt och dom är så söta.
Nu hade jag tänkt sova, men ska försöka bli bättre på inlägg framöver!
Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0