Shoppingsugen!!

Hej på er!
Tisdag idag och jag har knappt gjort något. Sovit bort halva dagen så nu är jag riktigt utvilad! Imorgon bär det av till jobb igen.
Jag är så extremt shopingsugen just nu!! Det blir jag alltid när jag är sjuk, ligger hemma och tittar på tv på alla snygga människor och snygga kläder. Men jag måste hålla i pengarna för vad som kommer att hända inom en snar framtid. Åh jag lever verkligen i världens bästa dröm!!
Sitter nu framför tvn och har precis målat naglarna. Väntar på att Big Brother ska börja.
Imorgon flyttar jag hem till Erik igen. Han blir min sambo fram tills lördag. Får se hur uppdateringen här blir men ska försöka hålla er uppdaterade!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0