Shopping is my passion

Hej på er!
Har precis sovit i några timmar. Låg och tittade på tv och helt plötsligt vaknar jag några timmar efter av att pappa väcker mig. Läskigt då jag inte ens minns att jag hade somnat haha..
Var en lång dag på jobbet idag. Och när jag slutat så åkte jag och Rebecca till Center Syd för en lååång shoppingrunda. Så roligt det var att äntligen få träffa henne igen! Var ett tag sen sist pga att vi båda varit sjuka olika gånger.
Har precis duschat och ligger nu i sängen och känner den sköna känslan i kroppen som gör extra mycket att man orkar gå upp imorgon: det är fredag imorgon!
Jag kommer att bli sambo med Erik i en vecka framöver, har längtat till denna veckan. Ska bli så mysigt! Så imorgon tar jag mitt pick och pack och åker till honom, vi har mysiga planer inför helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0