Hinner knappt med mitt liv

Bloggen får lida otroligt mycket nu när jag jobbar heltid. Tur att jag har min iPad nu, den är som min lilla laptop så jag hinner skriva ibland iallafall. Jag hinner knappt med mitt liv, jobbet tar otroligt mycket på krafterna och jag jobbar och sover inprincip bara på vardagarna.
Men snart har alla inskolningar lagt sig så då kommer mitt liv bli lite lugnare.
Söndag idag och jag har otrolig söndags ångest! I fredags jobbade jag till halv 5 och sen åkte jag hem och ställde in alla planer jag hade, behövdes verkligen en lugn hemmakväll med pizza och mys framför tvn.
Igår åkte jag hem till Erik och sov där till idag. En myskväll i Eriks famn var också behövlig. Funderar på att gå och lägga mig snart, är så trött! Har en del bilder som jag ska lägga upp när jag sitter vid datorn, bland annat bilder till kategorin "naglar". Får slänga upp dom snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0