Hide & seek

Hej på er!
Idag är det måndag och jag har haft en underbar helg! Har blivit sambo med Erik och bott hemma hos honom från i fredags tills idag. Sen åker jag tillbaka till honom på onsdag för just nu är han på ett hotell för han jobbar.
Vad har vi gjort i helgen då? I fredags åt vi en av mina favoriträtter som jag själv inte kan laga, så är alltid överlycklig när jag får äta den hos Erik haha. I lördags åkte vi till Väla centrum. Jag hade ett presentkort som jag fick av mamma & pappa i julklapp och av det köpte jag världens finaste armband! Inget mindre än ett Guess-armband. Älskar det! Sen på kvällen åt vi hemma hos Eriks farmor.
Igår hade vi en slappedag. Tittade på en massa filmer och mös. Sen åkte vi och köpte mat för kvällen som vi åt framför tvn. Det var ju första avsnittet av Big Brother 2012!!! Jag är en nörd av Big Brother och har sett om på förra årets avsnitt 3 gånger (om inte mer?). Tror inte att detta året kommer bli minst lika bra, men man måste ju kolla ändå! Idag kom jag till jobbet med kramper i magen som bara blev värre och värre. Tillslut fick jag åka hem och fick springa till toaletten för att jag blev så illamående. Sen har jag sovit och nu mår jag bättre. Tror jag ätit något dåligt i helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0