Aldrig blivit så glad av att bli hungrig?

Hejsan svejsan!
Onsdag idag och jag är fortfarande hemma från jobbet.
Imorse vaknade jag upp av att jag kände hur det kurrade i magen, och jag har nog aldrig blivit så glad över att vara hungrig! Så kunde äntligen dricka aprikoskräm imorse till frukost, sen fick jag i mig lite riktig mat till lunch! Har ju inte ätit mat sen i lördags kväll. Men nu är jag tillbaks på ruta 1 igen, middagen håller på att lagas och jag känner inte det minsta sug alls. (Har även kollat igenom bilder från Peace & Love precis och det är illllla när man inte känner sug efter langos och texmex tallrik?!?!) Vem vet, det kanske är alla dessa bloggar som skriver om bantning och allt sånt trams som får min mage att säga stopp? Men den behöver väl inte säga stopp till all mat? Jag vill kunna äta åtminstonde lunch och middag haha.
Men imorgon ska jag dra iväg min rumpa till jobbet igen, längtar efter mina små barn och inte minst mina kära arbetskollegor!
Måndag, tisdag och onsdag nu när jag har varit soffliggande så har det varit blå himmel och sol ute. Så nu i eftermiddag tänkte jag gå ut och få lite frisk luft, vad tror ni det blir för väder? Jo grå himmel och det börjar snöa igen.. Haha smäller av, ungefär såhär känner jag för allt just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0