Tiden går fort när man har roligt

Har inte hunnit skriva denna veckan. Sist jag skrev var i måndags och nu har det hunnit bli fredag.
Träffade min fina Sara i tisdags i Malmö, var så roligt att få träffa henne igen och vi hade en heldag i Malmö med god mat och shopping + en massa snack om vad vi hunnit med under 1 år då vi inte träffats. När vi sagt hejdå till varandra så mötte jag upp Lotta, vi tog bussen hem till mig och sen har Lotta bott här fram tills idag. Vi har ju haft våran häst, har sån träningsvärk nu så det är sjukt! Men gud vilken rolig vecka vi har haft! Och än är den inte slut, på söndag tänkte vi ta med Erik och Filip dit så dom får skratta åt sina flickvänner lite när vi rider tänkte vi haha.
Idag när Lotta och jag var färdiga i stallet så åkte vi inom Center Syd för att fixa en sak, kändes som folk tittade rätt mycket när man gick runt i hästkläder men vad gör det om 100 år? Sen kom Filip och hämtade upp oss. Åkte hem till Lotta och Filips lägenhet och duschade och gjorde oss iordning. Sen åkte vi till lilla torg där vi åt mat på Mando och drack drinkar + efterrätt på steak house. Friday´s som vi tänkte gå till hade 23 års gräns, dåligt..
Nu sitter jag här hemma, håller på att göra iordning inför imorgon. Imorgon är ingen vanlig dag, det är min och Eriks 5-års dag!! Vi ska fira hela dagen. Och på kvällen så har hemlighetsfulla Erik ordnat överraskningar! Vet bara att jag ska vara finklädd så vi får se vart han tar mig! 
Nu hade jag tänkt sova så jag inte sitter med påsar under ögonen imorgon, ska upp klockan 8 för att fixa! Puss på er!
Imorse när jag och Lotta kom till vår häst så stod han och hängde över en vägg och sov, haha han är lika morgontrött som vi är.
Färdigfixad och redo för en kväll på lilla torg!

Min fina Lotta och våra cosmopolitan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0