Living the dream

Första dagen på körskolan avklarad! Snacka om att jag var nervös! Har inte kört så jätte mycket stadskörning så att ge sig ut i det de första jag gjorde var lite svettigt, men det gick bra!
När körlektionen var slut så parkerade jag bilen och blev upphämtad av farmor och mina kära syskon. Vi åkte hem till farfar och åt mat. Sen körde vi ut mot Höör för att hälsa på några kompisar som äger ett enormt område. Precis vid ringsjön, hon har ca 30 Arabhästar. Underbart fina! Så vi fick stå länge och mysa med dom.
Just nu sitter jag här och ska snart börja att läsa lite teori, fick läxa av min körlärare så ska läsa den så jag är lite inläst på det vi ska göra imorgon. Sen tänkte jag gå ut med Ida och systemkameran och fotografera lite. Vi hörs sen!
Det var en nervös Nathalie som satt i bussen till Malmö imorse
Min nya kompis, världens gosigaste häst. Ett Barbie-föl kallade dom henne för att hon var så fin (kolla huset i bakgrunden, inte helt fel att bo så över hela ringsjön? underbart fint!)

Hade inte tackat nej till att sitta och äta frukost här varje morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0