Liseberg x2

Det var ju andra gången på 3 veckor som jag var på Liseberg igår, inte illa! Får snart köpa ett stammis-kort ju haha.
Enda sen jag varit liten så har jag varit livrädd för människor utklädda i dräkter, vet inte varför men det sitter i. Så medans folk går runt på Liseberg och är rädda för att åka AtmosFear så går jag runt och är livrädd för Lisebergs-kaninerna, lite gulligt haha..


Sen var det mammas, Idas och min tur att åka AtmosFear. Släppas i 110 km/h från 146 meters höjd, underbart!!


Familjen Danielsson i 3D ;)


Brukar få beröm för mina ögon, vet inte riktigt varför?




Och en suddig bild på en lycklig Ida som är på väg till bilen efter en riktigt bra dag får avsluta inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0