Business woman

Jag är dålig på att blogga imellanåt, jag vet.. Men just nu har jag 1000 andra saker i mitt huvud.
Kan börja att berätta om i lördags då jag och min fina pojkvän firade 5 år tillsammans. Alla säger att det är helt sjukt, och jag tycker också det. Han är verkligen den enda! Älskar honom så det gör ont typ! Vi började dagen med att åka in till Lund för att äta lunch, sen la vi oss i gräset i stadsparken och bara njöt av att vara med varandra. Sen körde vi vidare hem till Erik. På kvällen gjorde vi oss iordning för att äta någonstans, vart visste jag inte.. Så Erik började köra tills vi kom fram till en underbart fin restaurang/uteservering som låg nära havet. Där hade Erik förbeställt en 3-rätters som vi åt. Matkoma x3 efter!! Men fyy så gott det var! Sen åkte vi hem till Erik på kvällen och fortsatte att mysa.
I söndags (igår) eftermiddag så mötte vi upp Lotta och Filip i V.Karaby. Det var ju sista dagen som Lotta och jag hade vår häst så vi visade upp vad vi kunde för våra pojkvänner haha.
Idag var jag uppe med tuppen för att ta bussen tillsammans med Emma, min gamla arbetskompis. Så kul det var att få träffa henne igen! Vi åkte till vårt gamla jobb och hälsade på alla där, var jätte kul att få se alla igen och höra hur dom hade det.
Nu sitter jag här. Är smått nervös för imorgon ska jag nämligen börja på körskola! Oh oh.. Känns sådär att köra med någon som jag inte känner, men det kommer säkert gå hur bra som helst!! Har ju kört en hel del hemma så jag kan ju det mesta. Men jag är en oslipad diamant så dom får fila lite på mig haha. Tänkte ut och köra en runda med pappa nu för att se att jag inte glömt vilken som är broms och vilken som är gas. Sålänge slänger jag upp bilder från i lördags!
Förrätt

Varmrätt

Efterrätt, åhh chokladpannacotta ♥ Hade kunnat beställa in 10 såna här om jag inte varit så mätt

Vi avslutar bilderna på dom underbart goda maträtterna med en bild på min andra halva, världens finaste människa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0