Shoppingtur!

Hej på er!
Fy vad smidig blogg.se app för iphone är! Denna veckan har jag full rulle med jobb, skola + att träffa vänner så jag hinner ju knappt sitta vid datorn, men mobilen har man ju alltid med sig!
Imorse tog jag en snabb runda på center syd eftersom jag hade sovmorgon till jobbet, köpte ett linne och en cardigan som båda har varit kärlek vid först ögonkastet för mig, och äntligen fick jag med mig dom hem!
Nu sitter jag och väntar på bussen mot Lund, ska möta Rebecca på Nova Lund också ska vi ta oss en shoppingtur. Ett par jeans + den ultimata mysdressen med matchande tröja och mysbyxor står på handlingslistan, vi får väl se om jag är snäll och ger er bilder på det jag köper när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0