Nu: engelska

Sitter invirad i en stor mjuk filt och fryser och är förkyld, har såklart blivit smittad på jobbet. Men det hindrar inte mig från att fortsätta med mina planer idag! Har ju somsagt redan jobbat mina 4 timmar för dagen, så nu ska jag göra mig iordning för att sen åka iväg till min engelska lektion. Jag hinner bara komma hem och lämna väskan för sen ska jag och familjen åka in till Malmö arena. Vi ska äta god mat och sen ska vi se MIF redhawks spela, för er som inte är så insatta så är det hockey ;)
Kommer väl hem runt 10 tiden ikväll, men då prioriterar jag först och främst att jag ska ringa Erik sen får vi se fall jag orkar skriva. Annars hörs vi alltid imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0