Tuff vecka..

Torsdag idag, skrev senast i tisdags kväll när jag var på sjukhuset. Hann inte skriva igår. Jag skrevs ut från sjukhuset 10:40 och sen åkte jag bara hem och bytta väska + slängde på mig lite mascara och sen körde jag till jobbet och jobbade, sen när jag kom hem så gjorde jag klart min power point till Engelskan och sen somnade jag helt utmattad. Imorse gick jag upp tidigare än tuppen för att först åka till Lunds sjukhus för att ta blodprov och sen hinna till jobbet innan 7:30 då jag började jobba. Sen slutade jag 14:00 och skulle vara på skolan 15:00 så hann bara byta kläder och väska innan jag körde till skolan. Och när jag kom hem slängde jag i mig lite mat och sen körde jag, pappa och Linus till Malmö Arena för att se MFF-FCMK (Ukraina), och MFF spelade så sjuuuukt dåligt ikväll alltså, började lovande men sen gick det bara utför... Och fy vad kallt det var på arenan, hade leggins under jeansen, långärmad tröja, en tjock tröja + dunjacka och jag frös ändå? Usch hemskt att ta fram vinterjacka.. Nu sitter jag framför datorn och lyssnar på Adele och dricker en kopp varm oboy, ska snart hoppa in i duschen innan jag lägger mig, jobbar 9:15-17:30 imorgon, stänger alltså förskolan. Sen ska jag köra hem så fort som jag bara kan och byta väska och sen åker jag till min älskade pojkvän, saknar honom så!!!♥
Får knappt någon sömn denna veckan, känner mig som en vandrande zombie.. Mycket jobb + besök på sjukhuset och som grädde på moset redovisningen i engelska som jag tack och lov gjorde idag. Men allting känns mycket mycket bättre när jag tänker att imorgon vid denna tiden så ligger jag i en varm och kärleksfull famn och får massa pussar och svävar på rosa moln hihi.
Har lite bilder från matchen, får se om jag orkar slänga in dom som en mobilblogg efter jag har duschat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0