Oh when you call my name

Hej på er!
Hade söndags ångest för ett tag sen men den har försvunnit lite nu. Pga att en på mitt jobb är sjuk så ska jag jobba heltid denna veckan, kommer bli mycket jobb! Och som grädde på moset så har jag ett arbete i engelskan tills på torsdag.. Kämpa på hej o hå!!
Kom hem för ett tag sen. I fredags så hämtade vi ju Erik vid tåget. Det var mysigt att få träffa honom igen. Sen på lördagen så körde vi hem till Erik och hade det mysigt. Och idag söndag, har vi varit duktiga och gått upp vid lite över 8 imorse för att gå ut och gå en runda på järavallen med Mio. Sen nu ikväll åkte jag, Erik och Tilda till deras mormor & morfar och åt middag innan Erik släppte av mig här hemma.
Det var min helg kortfattat, och min helg är ju alltid lika underbar när jag får spendera den med min andra halva! Helgen hade fortsatt att varit bra ikväll också egentligen för jag skulle träffa Rebecca, men hon är sjuk så det får vi ta i veckan istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0