Nu: hämta min älskling

Är helt slut efter att ha jobbat heltid idag, men det är så otroligt kul på jobbet! Blev nerbrottad av alla barnen idag för att jag var tjuv och dom skulle sätta mig i fängelset, slutade med en stor bula ovanför mitt ögonbryn.. Haha men kul hade vi! Nu har jag precis duschat och bäddat rent i min säng, allt för att Erik ska få det mysigt. Jag och mamma ska närsom helst köra till Lunds tågstation för att hämta Erik som kommer med tåget. Han har landat med flyget från Holland nu. Så ikväll ska vi ha fredagsmys, tacos och chips & dippa väntar som kvällens godheter när Erik kommer hit. Sen ska vi ha massor av mys! Erik sover här ikväll och imorgon följer jag med hem till honom för att sova där, så det blir väl inte allt för mycket uppdateringar i helgen, ni får ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0