Något har hänt..

Bloggade hela dagen från min blogg.se-app på mobilen igår i hopp om att jag uppdaterat er om allt som har hänt. Nu ser jag att inget har kommit upp?
Jaja får väl berätta veckan kort här då. I torsdags var jag barnvakt till Vera och Melker, det är alltid lika kul. Dom är ungefär som mina småsyskon nu för mig haha. I fredags, alltså igår, hämtade min kära pojkvän mig här vid 5 tiden och då åkte vi hem till honom. Åt fondue med Eriks familj och sen slängde vi alla oss i soffan för att kolla på Idol. Som avslut på kvällen tittade vi på filmen rovdjur. Skulle vara skandinaviens äckligaste skräckfilm, ja köttig var den iallafall. Tror jag gömde mig under filten tillsammans med Erik i ungefär halva filmen haha, jag som brukar älska skräckfilm annars.
Nu kom jag hem för ett tag sen, Erik skulle iväg och kolla på en bil så han körde hem mig. Hann bara komma innanför dörrarna för sen skulle jag köra Ida till stallet på min kära lilla moppe som jag har startat igen. Känner mig som en 15 åring på nytt haha. Om ett tag kommer Erik hit igen och då hade vi 2 tänkt köra till Väla för att ta en shoppingrunda. Och ikväll kommer farmor och farfar hit så då ska vi kvällen i ära äta kräftor!!! Åhhh så gott, blir en försenad kräftskiva. Erik sover här inatt men åker hem tidigt imorgon för imorgon är det söndag, vilket innebär time to sleep on the hospital.. Ska alltså ligga på sjukhuset från 7:30 imorgon, blir nog en hel den uppdateringar! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0