Sjuuuk

Skrev aldrig igår (måndag), jobbade från 12:30-16:30, började redan vid 1 tiden att känna att jag hade ont i nacken, trodde att det var som jag sovit snett med huvudet, men sen gick det onda ner i hela ryggen + hela överkroppen. Och när jag kom hem så hade jag jätte mycket feber, och det onda i överkroppen gick över till att ha ont överallt.. Så har väl antagligen fått influensa. Så hela kvällen igår låg jag och grät för jag hade ont överallt, t.o.m när jag andades. Och inatt har jag inte fått mycket sömn, vaknat hela tiden och drömt mardrömmar osv.
Idag var tanken att jag skulle till sjukhuset med fick strunta i det för jag mår inte det minsta bättre, snarare sämre eftersom jag har fått ont i halsen nu också. Haha och ja jag är värre än en kille när jag är sjuk, klagar hela tiden. Pappa är snäll och kom precis hem med nyponsoppa, pepparkaksfil och jordgubbsfil + 2 frukostbullar och en tidning. Min kropp vägrar att äta vanlig mat när jag är sjuk så nyponsoppa och fil blir perfekt idag.
Tur att jag har så snälla syskon som stoppade om mig såhär fint i soffan igårkväll när jag frös:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0