Första inlägget

Skriver just nu första inlägget från min nya dator!
Har varit med min kära pojkvän i helgen. Sov hos honom i fredags och han sov här igår tills idag. Igår var vi även en sväng på Center Syd för att jag skulle köpa dator högtalare och ett nätverkskort, och farsdag present eftersom det är fars dag idag. Så nu har min ängel fixat så jag har internet på datorn också, vad skulle jag gjort utan honom?
Idag har jag dämpat söndags ångesten med att spela en massa sims 3 + att titta på modelljakten. Hade tänkt gå och lägga mig nu för jag börjar känna mig sjuk + att jag börjar få ont i lungorna igen. Förvånar mig inte med tanke på att jag ska till sjukhuset (till den studien som jag är med i) på tisdag-onsdag och sova där, och alltid när det börjar närma sig så blir jag dålig i mina lungor. Typiskt med tanke på att det är lungorna som är ens "verktyg" när man är där.. Som tur är så är det 4 av 6 gången jag ska dit så är snart färdig!
Får ju inte heller glömma att skriva grattis till min kära lillebror Linus idag som fyller hela 12 år! Och kan ju även passa på att skriva grattis till mig & Erik som hade 4 år och 1 måndag i fredags (11/11).
Nej hörrni nu ska jag bädda ner mig i sängen, vi hörs väl imorgon!
Var längesen jag laddade upp en bild så passar på att lägga upp denna bilden (som faktiskt är tagen för 2 år sedan på Linus födelsedag) på mig och min kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0