Ett gott skratt förlänger livet

Satt i bilen tillsammans med mamma och Linus innan nu ikväll för att vi skulle hämta Ida vid stallet. Jag satt i baksätet och Linus satt fram, och när vi startade NRJ så höjde mamma på högsta volymen för det kom en sång som hon gillade, och vi fortsatte att ha det "disco-högt" hela vägen. Tillslut började Firework - Katy Perry spelas på radion och jag som kan hela utantill började sjunga med. Och jag sjöng inte så tyst heller utan rätt så högt eftersom vi hade så hög volym i bilen. Efter ett tag ringer Ida till mobilen (som är sammankopplad med vår bil), vilket gör att radion bryts så att man ska kunna svara i mobilen. Men detta är ju inte alls beredd på så jag fortsätter sjunga för full hals där bak i baksätet, och kan man inte sjunga så får man en så vackert pipig röst när man sjunger refrrängen i firework. Haha som mamma, jag och Linus satt och skrattade åt detta, vi fick oss verkligen ett gott skratt åt min allsång!
Ikväll har jag haft en riktig fredags myskväll, tittat på idol och målat naglarna. Tillslut så knackade det på dörren och där utanför stod min kära pojkvän. Han är hos en kompis här i Lödde men kom snabbt till mig för att hälsa på mig och se hur det var med hans (föredetta) sjuka flickvän. Gulle ♥
Nej hörrni, nu ska jag sova! Imorgon hämtar Erik upp mig redan vid 10:30 här hemma så det lär väl inte bli några inlägg förrens på söndag, men ni överlever ska ni se!
Tycker denna bilden är så söt på oss 2. Och den påminner en verkligen om att vintern snart är här, usch.. Fram med vinterkläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0