Choices

Hej på er!
Har inte skrivit sedan i fredags och idag är det tisdag. Men har lite olika anledningar om varför. Hade en fullproppad helg + att det var storm och strömavbrott från 21:00-06:30 här söndag-måndag.
I lördags var jag och Erik uppe med tuppen, hämtade Offe och Julia med bilen och sen körde vi mot destination Ullared! Fy vilken rolig dag vi hade, var där från 9:00-15:00. Och jag kan berätta för er att det absolut var den "värsta" av alla mina Ullareds-besök som jag varit med om, för eftersom att det var lönehelg + snart är det jul så var det ju några till än vi som hade planerat att shoppa haha! På lördagskvällen så hade vi 4 tacokväll hemma hos Erik, och vi var riktigt riktigt trötta efter en lång och underbar dag när vi kramade varandra hejdå och jag & Erik gick och la oss.
På söndagen åt vi första advents-middag hemma hos Eriks mormor och morfar. Sen åkte jag hem till mig och hade ett långt telefonsamtal med Rebecca, tanken var att vi skulle träffas men eftersom att det stormade så tänkte vi att vår power-walks runda fick vänta, vi ville gärna inte ha ett träd över oss.
Igår och idag har jag jobbat på som vanligt, har haft AP-träff ikväll med jobbet så är trött nu. Ska lägga mig i sängen och bara tänka..
Komiskt att det skriftliga provet i Nationella Engelska B detta året handlade om olika stora val, och här sitter jag nu med 2 stora val som jag måste välja mellan. Vet varken ut eller in, hjärtat säger det ena men hjärnan säger det andra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0