50% sale!

Ojdå har inte skrivit sedan i söndags och idag är det torsdag, men jobbet tar tid!
Jobbar över en massa hela tiden, och igår så kom min älskling hit för att hjälpa mig med att bygga en dator, ni ska bara se den!! Jag har "egen designat" den och beställt massor med delar. En ljusrosa stationär dator är det, skitcool!! Vad skulle jag gjort utan min tekniska pojkvän som spenderade kvällen här igår till att bygga den? ♥
Idag har jag jobbat hela dagen, och när jag slutade så åkte jag och mamma till Nova Lund för att gå på Bikbok som hade 50% rea på hela butiken, kom hem med en massa fint!
Nu ska jag ha torsdags mys, fixa lite på rummet och duscha. Imorgon stänger jag min förskola, vilket betyder att jag slutar 17:30, sen ska jag åka direkt hem till min man och sova där.
Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0