Last week

Hej på er!
Har varit seg uppdatering nu i helgen men jag knappt suttit vid datorn (bara när jag & Erik nördade Sims haha). Erik kom till mig i lördags eftersom att mina föräldrar sov borta lördag-söndag och vi skulle "passa" Linus och Ida. Sen följde jag med Erik hem i söndags, alltså igår, för att jag skulle vara modell till Tilda. Hon behövde någon att sminka och fotografera och sånt tycker jag bara är kul så jag ställde mer än gärna upp :) Sen sov jag hos min älskling från igår tills idag. Idag har vi legat ute i solen ett tag och jag med min bleka hud har såklart lyckats bränna mina stackars axlar.. Eller ena axeln iallafall, hur jag nu lyckats med det. Sen har vi spelat sims. Jag började göra ett fint hus med en fin gubbe som såklart fick heta Nathalie Danielsson, men sen så kom Erik och ville vara med o spela och då spårade allting ut.. Slutade med att vi hade 2 källare under varandra och vi hade jätte kul åt det.
Nu sitter jag hemma i soffan, är sista veckan i skolan idag och jag har inte många lektioner denna veckan. Riktigt skönt! Vill bara ta studenten nu. Nu ska jag fortsätta plugga vidare på ett prov jag har imorgon, sen är jag helt klar med skolan :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0