Imorgon smäller det!

Ojdå, bloggen har hamnat åt sidan nu denna sista veckan. Men det kan inte hjälpas för det finns bara en sak i mitt huvud just nu.. och det är att imorgon ska jag ta studenten! Det är heelt sjukt om man tänker efter, att 3 år på Vipan har känt som max 1 år, och att jag nu är klar med skolan för resten av mitt liv nu (förutom högskola då men det känns som det är en helt annan sak). Har varit med min älskade pojkvän under helgen, och både igår och idag så har det varit riktigt härligt väder så igår invigde vi tältet, som en uppvärmning till Peace and love haha. Det har hänt mycket den senaste veckan och jag har massa bilder som jag ska lägga upp, men inte nu. För nu ska jag skala potatis, sen ska jag åka med mamma till Center Syd och handla lite tills studenten imorgon. Köper en extra visselpipa för min röst är kass (har åkt på en förkylning precis innan studenten) så jag ska vissla lite extra imorgon, känner jag mig själv rätt så kommer jag att tappa rösten efter allt skrikande och sjungande. Hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0