Friday

Har ju sovit hos Erik och Tilda nu från i onsdags tills idag, fredag, eftersom att deras föräldrar har varit i London. Har varit jätte mysigt.
Idag var tanken först att vi skulle ha tjejkväll men min mage sabbade allt, har haft kramper hela veckan och mått skit rent ut sagt. Har aldrig i hela mitt liv känt av en sån smärta i magen, så idag kände jag att jag behövde ligga ner och vara nära en toa, haha mysigt va? Så istället för att vara i staffanstorp har jag haft en mysig kväll men mamma, pappa och Linus framför talang och Big Brother.
Nu hade jag tänkt läsa runt lite på olika bloggar och sen sova, känns lite bättre i magen nu efter all blåbärssoppa som jag tryckt i mig så jag hoppas på att kunna få sova ordentligt inatt.. Hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0