Längesen

Har inte skrivit sedan i onsdags. Men i torsdags så kämpade jag mig iväg till apun och möttes av 15 glada barn som hade saknat mig. Hade även en halvtids bedömning som gick mycket mycket bättre än vad jag hade trott!
I fredags slutade jag apun redan vid halv 12 som jag gör på varje fredag. Gick hem och åt god lunch och kollade på vänner avsnitt, sen tog jag bussen in en runda mot Lund där jag mötte upp Sara eftersom hon skulle låna en klänning av mig. När jag kom hem igen åt familjen våfflor eftersom det var våffeldagen. Och resten av kvällen spenderade jag med Linus och Ida. Mamma och pappa var på fest så jag och syskonen lagade tacos och kollade på tv.
Igår, lördag, åkte jag mamma, pappa och Ida till Malmö för att gå på en mässa som var vid jägerso. Sen åkte vi hem till farmor och farfar och fikade där.
Idag tog jag och Ida bussen in mot Malmö och hoppade av på värnhem för att möta upp farmor. Sen åkte vi 3 till IKEA och åt där och gick en runda. Fick med mig en glashylla hem som jag ska ha på rummet med alla mina parfymer. Sen åkte vi hem till farmor och farfar en stund innan pappa hämtade oss vid halv 6. Jag och Ida fick 2 par skor av pappa också som jag kan lägga in bild på imorgon.
Har powerwalkat med stavar ikväll med mamma och Linus, har kommit igång ordentligt nu. Ska faktiskt göra mina mag, rumpa och lår övningar nu och sen nanna kudden. Hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0