I got your back

Var hemma idag också. Började dagen med världens frukost, Ida och jag åt pannkakor, ägg, chokladmilkshake och macka + fläderblomsdricka.
Var riktigt skönt väder ute idag, 14 grader!
Angående min rubrik som jag skrev igår "ingenting är tungt för dom som har vingar" så hittade jag en bild (på Sandra Nordins blogg) där hon hade en bild på sin tatuering, bilden nedan. Där det står "Alis grave nil" som då betydde ungefär "ingenting är tungt för dom som har vingar". Jag tyckte ordspråket var riktigt fint, och det stämmer in på mig som har haft det otroligt tufft innan men klarar allt nu. Vet inte fall jag är för feg för att tatuera mig bara? Orkar inte skriva mer nu, ska lägga mig i soffan och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0