Mot Borlänge! - mobilblogg

Hej på er! Hoppas ni fick en riktigt bra midsommar, det fick jag iallafall. Jag, Erik och Filip åt god midsommar mat hemma hos mig när vi varit på söderåsen. Efter maten flippade det dock ut, det slutade med att Erik och Filip stod med simfötter på händerna och jag stod och kastade prinskorvar och köttbullar mot dom som dom sköt iväg med sina simfötter haha. Men det var inte lika kul när jag först fick en korv i huvudet och sen en smashad på handleden, ännu sjukare var det att hela handleden blev illröd efter korvsmällen.. Senare på kvällen kom Rebecca och Caroline och då började vi spela ett hemskt spel där man fick olika uppdrag. Men för mig och Erik var det mer som ett spa, Erik fick mjukt hår för att jag smetade in ägg i det och jag fick lena fötter utav matolja. Dagen efter var jag med Eriks familj, mormor och morfar på fredriksdals teatern, riktigt kul! Längtar tills den sänds på tv vid julafton. Just nu sitter jag i bilen med Eriks familj. Erik och jag ska bli avsläppta i Borlänge där vi ska slå upp vårat tält på campingen. Och imorgon börjar peace & love, ska bli riktigt kul att äntligen få gå på en riktig konsert, för det kan man ju inte kalla Malmö festivalen för längre efter att ha varit här.. Vi kommer hem igen nästa söndag så vi får se när vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0