What goes around comes back around..

HEJ!
Skulle egentligen ha bloggat igår men mitt schema blev omplanerat. Har ju sovit hos Erik i 2 nätter nu, så har varit ensam både igår och nu idag när Erik är iväg och jobbar. Är rätt skönt på ett sätt att bara vila och vara för sig själv men det är ensamt och tyst.
Igår när jag var här hemma så ringde min kära syster och frågade vad jag skulle göra. Ida skulle ut och gå med sin kompis häst eftersom att kompisen inte var hemma, så jag följde med Ida och Afrodite som hästen hette när dom gick runt i skogarna här ute. När vi var klara gick vi till en förskola och jag skrev upp mig på vikarielistan och sen följde Ida med hem till Erik ett tag innan hon åkte hem. Då började jag fixa och städa upp lite här hemma tills Erik kom hem.
Idag var jag uppe med tuppen igen. Vaknade tillsammans med Erik klockan 6 och gick upp för att koka ägg till oss. Medans jag väntade på äggen så lutade jag mig mot köksbänken och när Erik kom ut från duschen så hade jag nästan somnat där, haha måste sett ut som jag gått igenom 7 svåra år..
Nu hade jag tänkt att jag ska börja kolla på gossip girl säsong 3! Älskar den serien, man lever sig in i den och glömmer bort verkligheten för ett tag. Sen ska jag vara en duktig sambo och dammsuga här hemma hos Erik innan han kommer hem från jobbet. Ikväll kommer det hit lite folk och umgås, tror att kvällen kommer bli riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0