Sommartider hej hej

Oj, har inte skrivit sedan i torsdags och idag är det tisdag, dåligt Natti..
Sist jag skrev, alltså i torsdags, så gick jag på Entré tillsammans med Linus & farmor och när vi var klara mötte vi upp mamma & pappa för att äta på BK innan vi åkte hem. Fick med mig 2 otroligt underbara tröjor hem från bik bok som jag är kär i.
I lördags så kom Erik hem till mig och sov här till igår, måndag, vi hade en mysig kväll och åt god mat. På söndagen var det dags att ta bussen in till Lund för att se den nya och sista Harry Potter filmen, och fy vad bra den var!! Varken Erik eller jag rörde godispåsen eller vår dricka en enda gång under filmen, man satt som fastklistrad. När vi kom hem mös vi i soffan till Vänner och sen gick vi och la oss eftersom att Erik skulle upp tidigt dagen efter för att åka till jobbet. Jag hade en mysig dag tillsammans med mina syskon igår. När mamma kom hem åkte vi till barsebäcks golfklubb för att Linus och Ida ville bada. Jag trivdes bättre i en solstol, tillsammans med en filt och mina OLW stjärnor och var badvakt åt mina kära syskon samtidigt som jag fick mig många goda skratt.
Nu om ett tag ska Frida komma hit. Ska bli kul att äntligen få träffa henne igen, eftersom att hon går i skola uppe i Småland så ses vi knappt nu för tiden. Så jag skriver mer ikväll! Ni kan få lite bilder sålänge:

Blir alltid lika frestad & hungrig av denna bilden, borde nog radera den från mobilen haha. Det är från förra helgen då jag & Erik hade en myskväll hemma hos honom, som pricken över i:et åt vi natchos och drack en god öl innan maten.

Höll på att sminka mig i mitt rum innan jag och Erik skulle åka till Lund. När jag kommer ut från rummet så är varken Linus eller Erik kvar utan där satt 2 karaktärer från Star Wars och spelade tv-spel, haha dom är inte normala någonstans ;)

Ida och jag väntade på att mamma skulle hämta upp oss på Center Syd igår så för att fördriva tiden satt vi och letade fynd bland köttsidorna i Maxi's tidning, var nog rätt hungriga..

Hade kunnat gett vad som helst för att bo där barsebäcks golfklubb ligger. Poolen ligger precis utmed havet så jag satt och njöt av solnedgången tillsammans med mina älskade stjärnor igår. Samtidigt som Linus & Ida sabbade stämningen lite med allt plask och skrik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0