Nu kan du få mig så lätt

Det känns som 2 ton sten har släppts från min kropp. Jag känner sån lättnad, jag är så glad att man växer upp och att livet går vidare!!
Har haft en vilodag, en behövlig vilodag! Förutom att jag, Linus och mamma tog en sväng om Burlöv Center ikväll. Fick med mig lite behövliga saker hem, ett nytt skal till min iPhone, nagelfilar (glittriga och fina) och ett par hörlurar, ett par somrigt gula haha. När vi kom hem satte vi på Gullivers resor tillsammans med pappa, jag har redan sett den en gång på bio men man kan nog inte se den för många gånger tror jag.
Har även precis pratat med min älskling och vi har köpt biobiljetter till den sista Harry Potter filmen!! Ska se den på söndag, äntligen! Trots att det är sorligt att det är den sista, nu måste väl ändå Harry döda Voldemort en gång för alla?
Nej nu ska jag med mamma och hämta Ida! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0