Myskväll för mig själv

Hejsan svejsan!
Hoppas allt är bra med er? Här är det sådär, har åkt på både en förkylning nu efter vi bodde i tält förra veckan + att jag är jätte allergisk så näsan bara rinner.
Sov ju som sagt hemma hos Erik från igår tills idag och imorse åkte jag med Eriks mamma hem eftersom att Erik skulle jobba. Efter en stund så kom Rebecca hem hit, hon hade varit och köpt bullar hit så vi dukade fram frukost framför tvn och satt och åt samtidigt som vi kollade på några avsnitt Gossip Girl och pratade om allt möjligt.
Nu skulle jag egentligen träffat Lotta och gå på Hörby marknad men jag känner att jag vill knappt gå ut med min allergi så jag får ligga hemma i soffan, ska kolla Gossip Girl, gamla Big Brother avsnitt och kanske Little Fockers-filmen. Ska nog gå till pizzerian och beställa en sallad och sen köpa lite chips och dippa bara för att jag ska ha något att göra haha. Pappa är iväg med en kompis och resten av familjen är uppe i Småland så här sitter jag i min ensamhet, men det är skönt, sålänge det inte blir mörkt och jag hör en massa ljud så jag börjar fantisera om en massa saker!
Vi hörs kanske senare, eller så hörs vi imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0