Myntha

Hej på er!
Hoppas det är bra med er? Jag är mätt och belåten!
Duschade och gjorde mig iordning innan och sen åkte jag & pappa in till Lund vid lite över 6. Vi parkerade bilen och gick till Myntha och satte oss på deras uteservering där vi åt varsin natchos tallrik, riktigt gott! Sen gick vi och köpte godis och satte oss för att vänta på att bion skulle börja. När vi väl kom in i salongen så var det bara jag och pappa där inne när reklamen började så vi började skratta, i slutet på reklamen kom 4 till och precis i början på filmen kom 2 till. Så vi var totalt 8 stycken inne i salongen, riktigt trångt haha... Filmen var iallafall jätte mysig.
Nu sitter jag här framför datorn, hade hoppats på att det skulle vara någon trevlig att prata med på facebook chatten men tydligen inte. Får väl gå upp och lägga mig i sängen och se något på tv istället. Hörs imorgon om helgens planer! Sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0