Livet leker!

Fy vilka bra dagar jag har haft tillsammans med min Erik. Har ju sovit/bott där hemma från onsdags tills idag (lördag) eftersom att Erik har varit själv hemma denna veckan. Igår kom Offe, Julia, Alex, Simon och hans nya flickvän Nathalie till oss. Vi beställde pizza med hemkörning som tog en hel evighet att få, drack gott och hade det riktigt kul! Vid halv 10 så var Julia tvungen att ta bussen till sitt jobb, så vi alla följde henne till bussen och vinkade av henne med en tår i ögat haha. Sen gick vi tillbaka till Erik och hade det trevligt. När Simon och Nathalie hade gått hem började allt spåra ur och det slutade med att vi sprang rundor i Eriks trädgård, i regnet, till låten fest hos Mange? Haha.
Imorse kunde man väl använda ordspråket "man mår som man förtjänar", men skit i det, för kul hade vi!
Jag och Erik hade en mysig lång morgon i soffan och tittade på dom allra sista avsnitten av Vänner. Sen var det dags för mig att ta bussen hem vid 2. Gick direkt från bussen in på Lödde centrum för att hälsa på Frida som satt och tatuerade sig. Sen gick jag hem och åt tacos med mamma och Ida. Och sen, vid halv 7, ringde Frida till mig och sa att hon var klar hos tatueraren. Så vi gick och köpte chips och dippa och hade en mysig kväll framför Gossip Girl, och snackade lite skit såklart ;)
Nu hade jag tänkt lägga mig, är otroligt trött efter igår. Att vakna klockan 6 och sen lägga sig vid 3 på natten och vakna halv 9 idag tar på krafterna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0