Livet leker! (gånger 2)

Jag måste bara skriva av mig hur otroligt lycklig jag är innan jag lägger mig, är som ett lyckorus i min kropp just nu. Allt börjar/går som det ska nu. Jag har underbara vänner och världens bästa pojkvän! Framtiden väntar, jag har många dörrar att öppna och jag kan knappt vänta! Jag vet exakt vad jag vill, och eftersom att jag är en envis jävel så ska det bli som jag vill. Jag känner mig oslagbar just nu! Och jag behöver en sån här känsla efter allt strul med mitt p-piller-humör osv.
Även om det känns tråkigt att behöva sova själv i min stora säng nu, utan min älsklings armar runt mig efter att ha fått sovit så i 3 nätter, så ska jag lägga och somna med ett leende på läpparna. För det är nyttigt att sakna, det behöver man göra, även om det är jobbigt.

Här är 3 bilder från Peace & Love 2011, en underbar vecka som vi hade tillsammans! Jag älskar känslan att gå runt och vara nykär, fastän att vi snart firar 4 år tillsammans. Och jag älskar pirret i kroppen när man tittar varandra djupt i ögonen och förstår att ens stora kärlek älskar lilla mig. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0