Kärlek vid sista ögonkastet

Halloj!!
Hur är det med er idag en onsdag som denna? Med mig är det väl helt okej, mitt liv går som en berg & dalbana av en anledning, mina p-piller. Man går fan ner i nån jävla depression med dom, blir helt blödig och bölar för det minsta. Vet inte hur många gånger jag gråtit till Gossip girl haha.
Igår hade jag en mycket trevlig dag! Frida och hennes mamma kom hit vid 3. Sen när pappa & mina syskon kom hem så bestämde vi alla oss för att Fridas familj skulle grilla här hemma med oss. Så jag följde med Frida och hennes mamma för att köpa mat och sen körde vi till Lomma för att hälsa på alla vovvar och hämta upp Fridas pappa. Så hela min kväll spenderades med Frida igår, ändå tills klockan 23:00 då dom åkte hem. Var jätte kul att få träffas och prata skit och bara kolla på en massa gossip girl avsnitt!
Idag när jag vaknade hörde jag att pappa och syskonen stod i dörren och precis skulle åka till Helsingborg. Så jag slängde på mig dom närmaste kläderna jag hade och pappa bredde en macka till mig som jag åt i bilen. Ida var först hos tandläkaren och sen åkte vi till Väla ett tag där vi även åt lunch. Jag har även för stor mun, för såfort vi såg en bild på HIF så var jag tvungen att kommentera något hemskt, och är man mitt i Helsingborg så får man inte många uppskattade blickar utav människorna runt omkring en kan jag säga haha!
Nu hade jag tänkt att jag ska upp och duscha och packa, sen ska jag ta bussen till min Erik. Vi blir sambos fram tills lördag, har mycket planerat dessa dagarna så jag skriver säkert imorgon igen medans Erik jobbar. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0