Från och med du

Ojdå. Tisdag idag och jag skrev senast i fredags.. Men har haft fullt schema. Åkte hem till Erik i fredags och sov där tills söndag. Hade det hur mysigt som helst. Lördagen blev en mysig filmkväll med natchos och god sallad och på söndagen badade vi i Eriks mormor & morfars pool, 32 grader, var rätt så skönt!
Igår, måndag, var det dags att fira pappa som fyllde år i fredags. Så vi fixade och donade här hemma ända till farmor, farfar och min älskling kom vid 5 tiden och då åt vi god mat. Sen gick jag och Erik och bäddade ner oss i min säng och kollade på en film innan vi somnade gott.
Imorse ringde klockan 05:40 och mina ögon sved så trött jag var. Men eftersom att Erik skulle upp och jobba så gick jag upp ändå, kunde ju inte låta honom äta frukost själv och när jag och mamma kört honom till tåget så var klockan lite i 7 och jag kände inte alls för att lägga mig längre, trots att jag var helt död, jag följde med mamma ut på en lång runda med stavgång istället och förbrännde lite.
Idag har jag, mamma, pappa & Linus varit ute och åkt lite. Vi skulle hitta ett ställe där vi kunde äta på vägen hem för vi blev sjukt hungriga men allt var stängt eller så fanns det inte mat som passade oss alla. Så vi slutade på Hofterups pizzeria, men det var sjukt gott det med!
Vet inte vad jag ska skriva mer i detta inlägget för mycket mer har inte hänt idag förutom att jag och Linus nördat framför tvspelet och att jag legat och kollat på gossip girl, men en sån här dag behövde jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0