Bihålan

Hej på er! Allt bra med er? Med mig är det inte bra.. Ligger nerbäddad i soffan och är hemma från skolan idag, har fortfarande feber och jag var på vårdcentralen innan. Jag har fått bihålsinflammation, kul. Så nu har jag fått pencilin och speciella näsdroppar utskrivna som vi ska hämta på apoteket när mamma eller pappa kommer hem. Hoppas nu att dom hjälper för såhär ont har jag aldrig haft i huvudet, och min doktor sa att fall det inte försvinner så får dom spola bihålorna  :( Ja ni hör ju bara hur mysigt det låter...
När jag gick hem från vårdcentralen så tänkte jag på varför det heter bihålor? Är det för att man trodde att det var bin som bodde i ens huvud och det är därför det spränger så sjukt mycket? Haha ja jag tänker alldeles för mycket, ska kalla mig själv för bihålan nu, värma min ost och skinkpaj som mamma köpt till mig och lägga mig och kolla på Ung & Bortskämd, hörs sen!
Hade lätt kunnat byta ut min soffa mot att få ligga på denna stranden nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0