Back on track

Oj vad segt det har varit med uppdateringen nu, förlåt.. Men nu ska jag försöka skärpa mig! 
Kan börja berätta om helgen, i fredags var jag bara hemma och tog det lugnt. Vi hade gäster och kollade på "vampyrer suger" haha riktigt dålig. Sen i lördags var det dax för att åka hem till farmor & farfar, farmor fyllde år förra veckan så min familj + Mattias, Annika och deras Erik firade henne. När vi varit där och skulle hem så åkte jag hem till Erik. Har sovit där från i lördags-idag (måndag). Igår åkte jag, Erik, Tilda och Sofia till Nova Lund. Gick runt där en stund men hittade inget, eller okej jag valde att inte hitta något. Jag i stort sett blundade för det jag tyckte var snyggt för jag måste spara mina pengar tyvärr. När vi kom hem igen så kollade vi på Paranormal activity (fyfan vad äcklig film! Springer runt här hemma och är livrädd nu!), all the boys love Mandy Lane och tillsist "i rymden finns inga känslor" den var riktigt bra.
Sen skulle såklart Erik börja skrämma mig och Tilda efter att ha sett en äcklig skräckfilm, så vi lyckades slå till han på olika sätt på näsan 3 gånger. Stackaren.. haha. Sen skulle jag ge igen och skrämma Erik genom att ligga i sängen och låsas att någon kom och drog i mitt ben (som i filmen). Fast det blev misslyckat, råkade slänga mig ner från sängen och idag har jag så ont i ryggen att jag knappt kan gå haha..

Efter skolan idag gick jag och Sofie i stan, ni ska få bild på vad jag handlade imorgon. Har även varit på IKEA med familjen ikväll, alltid lika kul att gå där och kolla tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0