2011

Nyårs morgonen gick så sjukt snabbt att jag inte hann uppdatera. Hade mjölkcholkad pannacotta att göra och ett hår att locka och innan jag visste ordet av det var Erik här hemma, innan jag ens hunnit klart med håret. Om ni bara visste vilken bra nyårskväll jag har haft med mitt hjärta! Riktigt mysigt och roligt och vi åt oss mätta på all mat och fick "mat-orgasm" som man så fint kan kalla det, riktigt god 3 rätters middag! Dagen hade kunnat sluta illa, när klockan blev 10 i 12 skulle Erik och jag ut för att kolla på raketerna och önska grannarna gott nytt år, jag skulle låsa dörren och Erik tog våra champagneglas, men när han kom ut var det världens is gata så han höll på ramla med glasen, bra fall han skulle fått glas rätt in i händerna på dom 10 sista minutrarna av året.
Dagen efter nyår tog vi det så lugnt som man bara kan, vi sov länge och åt frukost i sängen framför how i met your mother. Sen vid halv 6 åkte vi hem till Erik och jag har sovit där inatt.
Kom hem för ett tag sen, det är inte min dag idag. Vet inte varför, allmänt nere bara.. Så har slängt mig i sängen och ska fortsätta på how i met your mother nu, vi höres!
Gammal bild men tyckte att den passade in nu när det är såhär kallt ute, tur man har en varm famn att vara hos då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0