Ullared + mys med min andra halva

Har varit dåligt med uppdateringen. Skrev senast i måndags, för sen vid 8 på måndagskvällen åkte jag hem till Erik för att gå ut med Mio. Sen låg jag och kollade på avsnitt av Ullared och var mörkrädd tills familjen Polits kom hem, sjukt att jag är så rädd haha? Sen har jag sovit där ända tills idag (torsdag).
I tisdags var jag uppe med tuppen. Jag och Tilda var klara vid halv 8 och sen blev vi upphämtade av hennes mormor och morfar, sen bar det av till Ullared! Var en riktigt kul dag och jag hittade mycket fint, kanske lite för mycket med tanke på att det bara blev över 16 kronor.. Haha men strunt i det, för jag är nöjd! Från och med nu ska jag även börja följa Ullareds avsnitten för när jag och Tilda var påväg in och skulle börja shoppa så står Boris med ryggen mot oss och film-teamet filmar mot oss, så vi kommer liksom gående bakom honom, vem vet vi kanske kommer med? Ni får hålla koll på kanal 5 ;)
Har precis varit ute och powerwalkat, fastän jag är förkyld och har det jobbigt med min astma så ska jag ändå gå ut? Kände ett riktigt sug efter att få powerwalka så nu har det jobbigt med andningen, men får väl skylla mig själv, typiskt Natti...
Hittade denna bilden i arkivet här på bloggen, jätte gamla bilder på mig & Erik som jag gjorde för länge sen haha.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visa bilder på köpen från Ullared!!!:)

2011-02-24 @ 20:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0