Tjejkväll

(skulle publiceras den 19 men klockan blev över 00:00)
Har blivit seg uppdatering nu igen.. Men igår hade jag bara lektion från halv 11 till halv 12, sen åkte jag hem. Däckade i soffan vid 3 tiden och vaknade igen klockan halv 7. Efter ett tag kom Fridas föräldrar hit och när dom såg att jag var hemma så sa dom att jag hade ju kunnat vara hos Frida i Lomma eftersom hon var själv i sin kompis lägenhet som hon passade. Så dom körde mig till Frida där jag var igårkväll och sov inatt. Imorse blev jag hämtad av mamma, åkte hem och duschade och gjorde mig iordning sen åkte jag, mamma, pappa, farmor och farfar till Mattias och Annika för att Annika fyllde 25. Så vi var där hemma och fikade.
Sen åkte vi hem, jag och mamma körde och handlade mat inför kvällen och klockan sprang iväg. Så när jag kom hem fick jag börja med mat och efterrätt direkt eftersom tjejerna skulle komma hit. Sofie som redan var i Lödde var snäll och kom tidigare och hjälpte mig lite, tur för jag sprang bara runt i panik och hade inte gjort mig iordning inför kvällen haha. Sen kom Emma, Josse, Malin och Emelie hit. Vi åt god mat och efterrätt och jag fick ett jätte fint halsband utav dom i 18 års present (har inte bjudit hem förräns nu, seg som jag är)
Nu har tjejerna precis åkt hem och jag sitter i panik här hemma i soffan, har dragit ner för alla fönster och tänt upp i hela huset + att jag har Disney channel på TVn på hög volym. Nu vill jag bara att familjen ska komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0