Söndag utan ångest

Familjen kom hem ett tag efter tag när jag skrev inlägget inatt. Och när dom kom hem så hade jag skrämt upp mig själv så mycket så jag var jätte pigg. (konstigt när det sista tjejerna började prata om innan de åkte hem var om spöken som hemsöker hus, vad de hade hört för historier om det osv haha). Så jag kunde inte sova sen, när jag kom upp i mitt rum och såg hur stökigt det var så fick jag ett ryck och började städa 2 på natte, sen låg jag och kollade på massa vänner avsnitt.
Idag sov jag tills lite i 12, och det var riktigt skönt kan jag berätta! Hann knappt vakna innan Sofie ringde mig och sa att vi var tvunga att åka till Lomma snart. Så gick ner till köket där det fanns bullar och kokta ägg + choklad mjölk. Sen gjorde jag mig iordning och blev hämtad av Filip & Sofie. Sofie och jag skulle komma på Emma när hon spelade badminton match, och duktig var hon!
Sen åkte jag och Sofie och kollade en snabb runda på Center Syd. Sen åkte jag hem, blir en lugn kväll idag. Ska snart baka morotskaka med Ida, vi hörs imorgon!
Riktigt skönt föresten med en söndag utan att ha söndagsångest och veta att det är skola imorgon, älskar lov!
Hittade denna bilden på min hårddisk, den är tagen när jag gick i 1an. Om ca 4 månader så är det vår tur!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0