Painted by numbers

Äntligen hemma! Har precis gjort nudlar för jag var så sjukt hungrig när jag kom hem.
Var en seg dag i skolan, verkligen inte min dag.. Först fick vi en stor APU-uppgift som jag känner kommer vara tuff och sen fick jag reda på att jag behöver Engelska B för att komma in på högskolan i Malmö vilket jag inte har, skit kul verkligen..
Det enda roliga var på religionen, vi satt i klassrummet och utanför så var det massa folk som slängde bord och stolar så det smällde. Så jag öppnade dörren lite kaxigt för att dom andra i klassen bad mig att säga till dom där ute, men när jag väl öppnade dörren så ser jag att det är 3 stora utländska killar och då blev man lite mesigare haha.
Nej nu ska jag äta upp, plocka ur diskmaskinen och sen gå till Center Syd. Hoppas på att hitta en snygg bustier, letade efter en sån i Ullared men sån tur hade jag ju inte att det fanns där, hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0