My voice..

Hann aldrig skriva i fredags. Hjälpte mamma med städningen i huset och sen skulle vi (+ syskonen) köra in till XXXLutz för att Linus skulle köpa en sak. Men när vi väl kommer fram så går bilen sönder, eller det kom fram en varningslampa, så vi ringde Peugeot och dom sa att kör vi med bilen så kan motorn skära sig och då är bilen bara skrot.. Så pappa fick komma in och boxera bilen ut till Peugeot. Vår trip till Malmö som skulle gå snabbt tog alltså mycket längre tid än vad vi hade tänkt, så när jag kom hem fick jag packa väskan snabbt och sen åka till Erik. Sov där fredag-lördag och sen åkte vi hem till mig igår och sov här tills idag. Har varit mycket mysigt som vanligt!
Förutom att Erik knappt hört vad jag sagt när jag pratar, har blivit sjukt hes. Ringde till mamma igår från pappas mobil och hon trodde att det var pappa som ringde och grät? Då är man verkligen hes haha..
Erik har precis åkt hem, jag ligger här i sängen och har ångest för att lovet är slut och skolan börjar imorgon, men får se framåt. Går bara denna veckan sen är det 5 veckors praktik som gäller, skönt!
Nu ska jag se fall Ida vill hitta på något med mig, vill spela TV-spel men inte helt själv. Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0