Mongolian BBQ

I fredagskväll var jag med tjejerna (minus Malin som tyvärr blev sjuk :/) på Mongolian Barbeque i Malmö. Och jag kan säga att vi åt god mat tills vi sprack! Och inte nog med det så hade jag och Emma handlat godis innan vi gick till restaurangen som vi skulle ha på bussresan hem, rörde en godisbit och sen mådde jag illa haha.
Skulle egentligen bloggat i fredags kväll men somnade i soffan med datorn över mig, lyckat.
I lördags åkte jag hem till min lilla älskling och sov där och hade det mysigt. Jag och Tilda satt och spelade ett spel på datorn som heter Amnesia, det ska vara ett riktigt läskigt spel men vi kom aldrig så långt. Fick iallafall hjärtattack av Erik när han skrämde mig mitt i spelet, man borde inte kunna vara så lättskrämd som jag är?
Idag kom jag hem klockan 4. Pappa har åkt på konferens/skidsemester så jag, mamma och syskonen lagade en sjukt god tacopaj tillsammans! Och sen kollade vi solsidan. Mamma har även lagt i en toning i mitt hår som gjorde mitt underhår brunare. 
Nej hörrni nu ska jag ta och försöka somna, vi hörs imorgon! (Inlägg med bilderna från Mongolian barbeque kommer här efter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0