Min helg

Nu är jag tillbaka! Efter en kort men behövlig paus från bloggen. Har massa saker att lägga upp nu.
Kan börja med att berätta om min helg, Erik följde med mig efter skolan i fredags och sen sov han hos mig till söndagen. Vi såg Paranormal activity 2, vi såg ju 1an förra helgen och den var mycket värre än 2an enligt mig. Jag och Erik satt och i stort sätt skrattade oss igenom 2an haha, det enda riktigt äckliga/läskiga var dom sista 5 minuterna.
I lördags skulle min familj iväg så jag & Erik var själva. Vi gjorde kycklingsallad för en hel grillfest eller något, riktigt gott var det iallafall!
Vår kycklingsallad, haha som jag sa till Erik när jag blandade den "det ser mer ut som vi ska ställa ut och bjuda på den på en stor grillfest än att det bara är till oss". Ja den räckte till lunch till både mig, Erik och mamma & pappa dagen efter.

Ni som har följt min blogg kommer kanske ihåg sommaren 2009 då jag och Erik sommarjobbade tillsammans. Vi var uppe i Töcksfors (vid norges gräns) med pappa, och i en godisaffär köpte vi dessa, jawbreakers. Skrev då att dom kommer räcka i kanske 3 månader, vi har fortfarande kvar dom..
Och nu ser dom ut såhär, haha dom tar fan aldrig slut. Och dom är stenhårda också så man kan ju inte bita i dom, tur att dom inte kan bli gamla iallafall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0