Memories

Först har jag varit ute och powerwalkat i 1 timme och nu sitter jag o äter müsli med yoghurt, vad har hänt med mig? Duktigt!
Imorse skulle jag powerwalka till Maxi för att handla schampoo och balsam, och Ida skulle iväg så snäll som jag är följde jag först henne och gick sedan till Maxi= världens omväg, tror jag gått runt hela Lödde. När jag gick så gick jag förbi ett hus där en av mina tjejkompisar bodde innan, och då kom ett minne fram som jag gick och skrattade åt:
Jag och denna tjejen hade umgåts en hel dag när vi var små, och jag hade fått en tid av mamma & pappa när jag skulle vara hemma och äta, vi säger att det var klockan 6. Men när klockan blev 10 i 6 och det var dags att cykla hem för att bara äta lite mat så ville vi ju inte avbryta hela vår lek? Så vi gick ut på en kulle som var utanför hennes hus, jag rullade ner för den för att bli smutsig, sen tog vi min cykelhjälm och skrapade den på marken så den fick lite repor och tillsist skrapade jag mina händer på asfalten så jag fick skrapsår. Om jag inte minns fel så tog min tjejkompis smuts på mina kinder också, allt detta gjorde vi för att jag skulle säga att jag hade cyklat och ramlat och det var därför jag kom hem försent, haha vilken liten jävelunge man var va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0