"Hur kommer du på något sånt?"

För några dagar sen vid matbordet så satt jag och mamma och doppade paprika i en god sås som jag hade gjort, när jag satt och tuggade min röda paprika kommer jag på en sak:
Natti: när man tuggar paprika och samtidigt andas ut och smakar med munnen så smakar det dålig andedräkt.
Mamma: hahahah
Natti: testa, gör det inte det?
Mamma: hahah, jo men det är inte det jag skrattar åt. Hur fan kan du komma på det Natti?

Helt ärligt så undrar jag det också? Sitter jag verkligen och smakar så noga av när jag äter allting? Och hur kan man komma på att något smakar dålig andedräkt? Fast okej, jag har kommit på att man inte kan lukta på sin egen andedräkt. Försök blåsa upp mot näsan och sen andas in det, det funkar inte?
Nej nu går jag och lägger mig, jag är fan inte normal någonstans haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0