Grodan hittar en vän

Hallå på er!
Hann inte blogga igår. På förmiddagen var jag, Emma och Sofie i Stångby för att spela upp en teater för barn i 3-5 års åldern, Stångby vilken jäkla håla?
Sen när jag kom hem så deckade jag i soffan direkt eftersom jag inte mådde bra.
Just nu sitter jag i skolan, blir kvar här i 2 timmar, för efter det ska vi ut till Genarp och göra teatern för massa barn där, Genarp är en ännu större håla känns det som.. Jag är grodan, får alltså måla hela huvudet grönt, och Emma är den lilla nallen som jag blir vän med. Kan försöka ta bild på oss idag!
Imorgon är vi lediga vilket är så sjuukt skönt! Erik ska komma till mig idag och sova hos mig, så vi får se fall jag hinner blogga när jag kommer hem, annars hörs vi imorgon! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0