Glad alla ♥ dag (i efterskott)

Ni har väl inte missat att det var alla hjärtans dag igår? Så vad hittade ni på? Mös med pojkvän/flickvän/familj/vänner? Eller tycker ni att dagen är överskattad? 
Jag var iallafall hemma hos Erik och hade det mysigt. Sov där inatt också och kom hem för ca 30 minuter sen. Har bara slängt på mig leggins, ett linne och Eriks tjocktröja + en sjal. Idag är en sån dag då man inte orkar fixa sig, mår inte på topp heller för den delen.. Ska gå till bussen nu för att åka in till Lund och möta Emma innan vi åker till skolan, vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag firade den själv, och det var faktiskt skönt! Tränade hemma och bara tog det lugnt.

Puss på dig!

2011-02-15 @ 17:25:30
URL: http://emandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0